Za besedilo povezave ne uporabljajte besed "Kliknite tukaj"

To frazo imamo vsi že v krvi. Na koncu poziva k akciji brez razmišljanja zapišemo “kliknite tukaj”. Na žalost gre za slabo navado, ki jo je smiselno spremeniti. Za to imamo več razlogov:

  • Slabša uporabnost: povezave so običajno modre in zato bolj izstopajo. Ko bralci preletavamo besedilo, nam te povezave ne povedo nič o vsebini in jih zato izpustimo.

  • Kliknite ni več ustrezna beseda: večina nas po spletu ne brska več samo za računalnikom. Ko tapkamo po zaslonih na dotik, se zdi klikanje že kar smešno.

  • Slaba optimizacija za iskalnike: iskalniki preprosto ne marajo fraze “kliknite tukaj” in uporaba dobrih povezav izboljša uvrstitev.

Še nekaj slabih fraz za besedilo povezav: tukaj, več, več informacij, povezava na, …

Neonski napis click and collect

Dobra praksa

Te navade se ni težko otresti. Še posebej, ker je bolj informativno besedilo dejansko bolj privlačno in uporabno. Na primer, namesto besedila:

Za ogled videa o rešitvi kliknite tukaj.

lahko napišemo

Oglejte si video s predstavitvijo prednosti rešitve.

Druga možnost je bistveno bolj opisna in prijazna bralcu, ki mu ni treba razmišljati, kaj se skriva za povezavo. Priporočljiva praksa je tudi, da iz povezave izpustite glagol.

Dodatni viri

Organizacija W3C ima nekaj nasvetov o ustvarjanju pomensko bogatih povezav.

Pri WebAIM so pripravili celo vrsto priporočil za dobre povezave, ki segajo od dolžine do videza.

Previous
Previous

Tudi posodo lahko prodajaš na drugačen način

Next
Next

Seznami bodo prepričali bralce