Seznami bodo prepričali bralce
S seznamom lahko hitro prepričate bralce, da je vaša podjetje prava izbira. Za razliko od vezanega besedila so seznami lahko prebavljiva začimba, ki pritegne pozornost in upočasni branje. Raziskave namreč kažejo, da bralci - še posebej na spletu - preletijo levo stran besedila, njihove oči pa se ustavijo na naslovu, podnaslovu in seznamih. Tu se odpira priložnost za prepričevanje.
Sezname uporabite za podnaslove. Ker pozornost pritegnejo na enak način, poskrbite za kratke in udarne točke na seznamih.
Ohranite enako obliko. Držite se svoje odločitve in se prepričajte, da imajo vse točke na seznamu enako obliko.
Uporabite točke iz dveh delov. Prvi del točke na seznamu naj na kratko predstavi vsebino, drugi del pa jo razširi.
Pišite preproste sezname. Izogibajte se več ravnem točk, saj želite svoje bralce prepričati in ne zmesti. Seznami z več ravnmi naj ostanejo rezervirani za tehnično dokumentacijo.
Predstavljajte podatke. S seznami lahko učinkovito predstavite več lastnosti izdelka ali podpornih točk. Namesto zapletenih in dolgih odstavkov uporabite seznam in olajšajte delo bralcem.
Pri pisanju vedno pomislite, če lahko bralcu bolje služite s seznamom. Z njimi so lahko vaša besedila bolj jasna, prepričljiva in privlačna. Če pa potrebujete pomoč, sem vam seveda na voljo - pišite mi na matija@zvezda11.si.