Tudi posodo lahko prodajaš na drugačen način
Vsebinski marketing lahko za vsako stvar poskrbi, da izstopa. Tudi za posodo.
Pred nekaj dnevi sem zasledil članek o novi litoželezni posodi Great Jones, ki se na tem trgu loteva dražjih velikanov, kot sta Le Creuset in Staub. Na drugi strani lestvice na njih prežijo neznani izdelki široke potrošnje, me katerimi je nenazadnje tudi Ikea.
Great Jones svoje ciljne stranke išče med mladimi, ki cenijo oblikovanje, preširoka ponudba pa jim predstavlja nepotrebno oviro pri nakupu. Konec koncev je iz specifikacij na spletnih straneh preprosto nemogoče vedeti, ali bo posoda dovolj velika, za kaj je primerna in tako dalje.
Predstavljena serija posode se seveda ponaša z odličnim oblikovanjem in barvitostjo.
Vsebine nadomeščajo specifikacije
Toda še bolj pa spletna stran izstopa po njihovi uporabi vsebinskega marketinga. Na primer, za vsako posodo posebej je napisano, za kaj je primerna. Vsem znani Dutch Oven (poimenovali so ga the Dutchess), je primeren za cimetove štručke ali pečenega piščanca ali pa za enega od receptov, ki so ga pripravili v podjetju.
Tudi pri posameznih lastnostih so se potrudili. Vsaka lastnost (primerna za pomivalni stroj, odpornost na visoke temperature, primernost za indukcijske štedilnike) je označena s privlačno ilustracijo.
Praktično vsaka malenkost je vsebinsko dopolnjena. Celo velikosti. Poleg dejanske prostornine navajajo tudi kaj lahko spravimo v posodo - npr. 2 pečeni jajci ali 12 velikih krompirjev.
Opise izdelkov dopolnjujejo tudi dodatne vsebine, kot so recepti, ki jih seveda ni treba pripraviti v njihovi posodi. :) Recept za falafel se sliši super.
Skratka, gre za enega najlepših primerov vsebinskega trženja, kar sem jih videl v zadnjem času. Z odlično pripravljenimi vsebinami Great Jones pojasnjuje suhoparne tehnične funkcionalnosti ter obenem nazorno prikazuje, kaj pomenijo. Posoda tako nima prostornine 3 litrov, ampak prostor za celega piščanca. To potrebujejo mladi in vsi, ki nimamo dovolj izkušenj ali znanja o posodi.