Blog JE tako učinkovito marketinško orodje, da ni nobenega razloga, da ga ne bi uporabili v svojem podjetju
Nismo več leta 2007. Blog podjetja ni medij. Blog podjetja ni spletni dnevnik.
Za podjetja praktično vseh velikosti je blog danes osrednja točka, ki igra celo vrsto vlog: točka stika in komunikacije s strankami, orodje za iskalni marketing, središče za vsebine, ki jih distribuirate prek družabnih medijev …
Blog podjetja posreduje znanje.
Blog je ključni del vsebinskega marketinga, s katerim svojim potencialnim in obstoječim strankam prinašate koristne informacije, na podlagi katerih lahko z njimi komunicirate in vzpostavite zaupanje. Blog je zato knjižnica znanja - različnih informacij, ki so med seboj povezane, da bralcem zagotovijo kar največ vrednosti.
In ta prenos znanja je še posebej pomemben pri medpodjetniških aktivnostih.
Inštitut Content Marketing Institute poroča, da blog igra ključno vlogo v trženjskih strategijah za kar 80 % podjetij B2B. Pred njimi so samo družabni mediji.
Zakaj podjetje potrebuje blog?
Neodvisnost od platforme. Prevelika odvisnost od ene same platforme ali kanala, kot je Twitter, Facebook ali Instagram, lahko pomeni velike težave, ko se spremenijo algoritmi, ki usmerjajo uporabniško pozornost. Lasten blog je vedno vaš in v vaših rokah. Za svojo blagovno znamko težko naredite več, kot da ji date dom, kjer ste vi gospodar.
Pozitiven učinek na uvrstitev v iskalnikih. Blog je bogat s ključnimi besedami, s katerimi se želite uvrščati med rezultate, vsebina pa je sveža. Super dodatek za marketinško mešanico.
Dolgoročni učinki. Blogi so izjemno hvaležni za dolgi rep - manj obiskane vsebine, ki lahko dolgoročno bistveno prispevajo k poslovanju.
Motor za družabne medije. Še tako učinkovita prisotnost na družabnih medijih nima smisla, če nimate vsebine, ki bi jo delili. Blog tu odigra vlogo motorja, ki poganja uspeh na družabnih medijih.
Blog ima osebnost. Zapisi in vsebine na blogu lahko odražajo osebnost podjetja. Danes stranke cenijo, če ima podjetje mnenje in ga jasno izrazi.
Hitrost. Blogi so manj formalni in bolj prilagodljivi od običajnih spletnih strani. Z njimi se lahko hitreje odzivate na dogodke in premike na trgu.
Pokažite, da ste strokovnjak. Praktično nikjer drugje ne boste imeli priložnosti, da se izkažete kot strokovnjak na svojem področju. Blog vam daje proste roke, da se spustite v najmanjše podrobnosti in dokažete, kako dobri ste. Tako se gradi zaupanje.
Še več dokazov, če niste prepričani
HubSpot je v raziskavi odkril, da imajo v medpodjetniškem (B2B) poslovanju podjetja z blogi 67 % več prodajnih priložnosti kot tista brez.
Raziskave kažejo, da spletne strani z blogom prejmejo 55 % več obiskov kot tiste brez. Podjetja z več kot 400 stranmi dobijo 6-krat več prometa kot tiste z manj kot 100 stranmi.
Blogi so bolj učinkoviti in priljubljeni pri medpodjetniškem poslovanju, saj ga kot najpomembnejše vsebinsko orodje v marketingu navaja kar 42 % zaposlenih v marketingu.
82 % podjetij z blogi je zabeležilo dobičkonosnost svojih dejavnosti na področju vsebinskega in inbound marketinga.
Nekaj primerov blogov za podjetja
Dropbox ima super blog, ki združuje tako novice o izdelkih kot obvestila za stranke in informativne članke. Lep primer je zapis o digitalnem minimalizmu, kjer Dropbox sploh ni omenjen.
American Express je popolnoma osredotočen na izobraževanje. Članki pokrivajo nove poslovne trende, nasvete za upravljanje financ in tudi nasvete za osebno življenje.
Proizvajalec traktorjev John Deere je tradicionalen, a kljub temu lep primer uporabe bloga za izobraževanje. Največ je informacij o tem, kako kar najbolje izkoristiti njihove stroje, ne manjkajo pa niti predstavitve novih izdelkov.
Autodeskov RedShift pokriva različna področja - od arhitekture in infrastrukture do proizvodnje.
Leta 2019 blog torej ostaja ena od osrednjih taktik marketinške strategije.