Nekaj krutih resnic o blogih

Razlogov, zakaj začeti pisati blog za svoje podjetje, ne manjka. Toda še preden začnete, najprej preberite nekaj krutih resnic, da boste nanje pripravljeni. Pisanje bloga prinaša številne prednosti, a najprej se morate zavedati nekaterih dejstev in ustrezno prilagoditi svoja pričakovanja.

Morda ne bo nihče objavil povezave do vašega bloga. Ko je govora o blogih, je Google vedno eden prvih razlogov, zakaj jih pisati. Tradicionalni odgovor je, da Google gleda zunanje povezave in blog jih bo zagotovil. V resnici ni ravno tako. Podjetje Moz je ugotovilo, da le do 75 odstotkov vsebin na spletu vodi kakšna zunanja povezava. Backlinko je objavil še bolj porazne rezultate: 94 odstotkov spletnih vsebin nima nobene zunanje povezave.

Strani na spletu je na milijone. Dobesedno. Vsak dan je ustvarjenih na tisoče in tisoče novih. Če se želite prebiti skozi ta hrup, potrebujete res dobro vsebino in res dober sistem za njeno promocijo.

Na spletu se lahko vaša vsebina izgubi v puščavi, kjer je nihče ne najde.

Na spletu se lahko vaša vsebina izgubi v puščavi, kjer je nihče ne najde.

Vašega bloga morda ne bo nihče delil prek družbenih omrežij. Družbena omrežja so drugi priljubljen razlog, zakaj priporočamo postavitev bloga za podjetja. Vsi si želimo postati viralni hit. Na stotine ali tisoče lajkov jamči poslovni uspeh, kajne? Na žalost rezultati iz resničnega sveta kažejo, da lahko bolj računate na viralno gripo kot viralen zapis. Backlinko je v že zgoraj omenjeni raziskavi odkril, da je le 1,3 odstotka člankov deležnih 75 odstotkov vseh delitev na družbenih omrežjih.

V takšnem okolju uspeh ni samoumeven. To je še posebej pomemben razlog, da blog postane ključen del marketinške strategije. To pomeni tudi, da ga je treba občasno podpreti z oglaševanjem ali podobnimi sredstvi.

Brez dolgoročnega načrta blog ne bo uspel. Po začetnem izbruhu navdušenja in idej vsi naletimo na sušno obdobje. To je kritična točka, na kateri omaga večina blogov. Kar naenkrat zmanjka časa, novi zapisi se prelagajo na naslednji teden in nobena ideja ni več dovolj dobra.

Zato je treba blog načrtovati in to dolgoročno. Brez koledarja vsebin za vsaj kakšen mesec vnaprej skoraj ne bo šlo. Vsebinski marketing je tek na dolge proge. Brez stalnega objavljanja in promocije ne bo prinesel učinkov.

Koledar služi načrtovanju vsebin, preprečuje, da bi izgoreli pri pisanju ter vam nudi pregled nad tem, kaj ste že naredili.

Koledar služi načrtovanju vsebin, preprečuje, da bi izgoreli pri pisanju ter vam nudi pregled nad tem, kaj ste že naredili.

Blog naj podpira poslovne cilje. Preden začnete z blogom, postavite osnovne cilje. Je blog del strategije SEO ali računate na zmage na družbenih omrežjih? Je namenjen obstoječim strankam ali pa služi kot odskočna deska za nove stranke?

Brez teh ciljev boste težko ustvarili primerno vsebino. Na primer, seznami lahko pomenijo več delitev na družbenih omrežjih. po drugi strani članki z navodili ustvarijo več povezav z drugih strani. Obliko vsebine je treba zato izbrati glede na tovrstne cilje.

Priprava bloga vzame kar nekaj časa. Že priprava enostavnih zapisov lahko zahteva več časa, kot ste pričakovali. Treba je zbrati informacije, jih smiselno urediti, pripraviti besedilo, ga predelati in lektorirati. Vsaka od teh aktivnosti vzame nekaj časa.

Sam tudi za pripravo vsebin, ki jih poznam res dobro, potrebujem vsaj tri ure. To ne vključuje dodatne lekture in potrditev pri odgovornih ljudeh. In pri tem gre res za področja, ki jih poznam tako dobro, da vem na pamet celo posamezne številke. Vsaka malo bolj zahtevna vsebina potrebuje čas.

Te resnice naj ne bodo razlog, da se ne lotite bloga za podjetje. Je pa prav, da se zavedate, da na spletu uspeh ne pride čez noč in da zahteva resen in sistematičen pristop.

Previous
Previous

5 znakov, da potrebujete ZUNANJEGA pisca vsebin

Next
Next

Blog JE tako učinkovito marketinško orodje, da ni nobenega razloga, da ga ne bi uporabili v svojem podjetju