5 znakov, da potrebujete ZUNANJEGA pisca vsebin

Vsebina je kraljica in včasih nič manj pomembna kot dober izdelek ali dobra cena. Dobra vsebina lahko prepriča in navdihne potencialnega kupca. Prepričljive informacije lahko tudi pri najbolj cenovno občutljivih strankah prevesijo tehtnico v vašo korist.

Za trenutek si predstavljajte dva nahrbtnika s primerljivo ceno, kjer lahko pri enem poiščete jasne informacije o uporabljenih materialih, video o pravilnih nastavitvah za udobno nošenje ter podrobno predstavitev funkcionalnosti. Pri drugem poznate le ceno in suhoparen opis. Stranke v podpornih vsebinah pogosto najdejo navdih, kako uporabljati izdelek, kar vpliva na njihovo odločitev.

Nič čudnega ni, da imajo podjetja, ki uporabljajo vsebinsko trženje, 6-krat višjo stopnjo konverzije od ostalih, kot je odkril Aberdeen Group.

Čeprav so vsebine tako prepričljivo in učinkovito trženjsko orodje, pogosto ostajajo neizkoriščene. To pomeni zamujene priložnosti za razlikovanje od konkurence in ustvarjanje prednosti na trgu. S premišljenimi vsebinami lahko podjetja jasno predstavijo svojo vrednost v konkurenčnem okolju, v katerem je čedalje težje izstopati.

Zakaj imajo torej podjetja težave z ustvarjanjem vsebin?

Ustvarjati vedno novo in svežo vsebino je logističen in ustvarjalen izziv. Delal sem že na številnih projektih, kjer vidim, da se trženjski oddelki srečujejo s ponavljajočimi se izzivi, ki mi vedno znova jasno kažejo, da podjetja pri ustvarjanju vsebin potrebujejo zunanjo pomoč.

Poglejmo nekaj ključnih znakov, da morda potrebujete pomoč pri ustvarjanju vsebin.

Ne dohajate zahtev po ustvarjanju vsebin

Strokovnjaki za trženje se jasno zavedajo pomena vsebin. Potrebne so povsod: na spletni strani, na družabnih medijih in v tiskanih materialih ter oglasih. Toda ustvarjanje vsebin ni nikoli edina naloga zaposlenih v marketingu. Večino časa žonglirajo z desetinami različnih nalog, od načrtovanja strategij za akcije do upravljanja proračunov ter analiziranja podatkov. Organizacija dogodkov? Zakaj pa ne? Priprava oglasov? Na seznamu nalog je vedno nekaj prostega prostora.

Tudi najboljše ideje pogosto ostanejo na stranskem tiru.

Za pripravo poglobljenih in visokokakovostnih vsebin prevečkrat enostavno zmanjka pasovne širine. Neuresničene ali stalno odložene zamisli o vsebinah so že eden od znakov, da je treba razmisliti o vključitvi zunanjega pisca vsebin. Z zunanjo podporo lahko razbremenite svoje vire in izpeljete več aktivnosti.

Vsebine stagnirajo ali kazalniki interakcije upadajo

Všečki, delitve, komentarji in kliki so podatki, ki jasno pričajo o privlačnosti vsebine in so ključnega pomena za merjenje njihove učinkovitosti. Morda nove vsebine nimajo enakega dosega ali pa število interakcij upada. To pomeni, da vsebine stagnirajo in prepričajo vedno manj strank. Pravi trenutek za svež pogled. Zunanji pisec lahko prispeva drugačen pogled, kaj lahko spremenite ali dodate, da izboljšate svoje vsebine.

Nedosledna ali nepovezana komunikacija blagovne znamke

Blagovna znamka je lahko prepoznavna samo, če v vseh trženjskih kanalih ohranja dosledno komunikacijo in sporočila. Čeprav je ton komunikacije odvisen od kanala - objava na LinkedInu seveda ne more biti povsem enaka objavi na Instagramu - morajo vrednote in vizija blagovne znamke ostati enake, če želite oblikovati in ohraniti prepoznavno identiteto.

Tudi tu vam lahko koristi zunanja pomoč.

S svojim pogledom od zunaj in izkušnjami s komunikacijami po različnih kanalih lahko zunanja podpora poskrbi za izpopolnitev in okrepitev sporočil. Skupaj lahko ustvarite vsebino, ki je skladna s tonom, osebnostjo in cilji vaše blagovne znamke, s čimer ciljnemu občinstvu zagotovite celovito izkušnjo blagovne znamke.

Premalo časa za raziskave in strategijo vsebin

Tudi čas je lahko težava. Priprava vsebin zahteva organiziran proces, ki se začne pri načrtovanju in raziskovanju ter konča pri urejanju, objavi in distribuciji vsebine. Sploh če gre za bolj poglobljene vsebine, je lahko proces prepočasen za hitro premikajoči se svet marketinških oddelkov.

Iskanje podpornih informacij, spremljanje trendov, temeljito raziskovanje področja in pisanje ter urejanje zahtevajo veliko časa.

Po mojih izkušnjah za daljši članek na področju, ki ga dobro poznam, potrebujem vsaj dva dni zbranega dela. Če imate premalo časa za te ključne naloge pri pisanju, je to jasen znak, da vaše podjetje potrebuje pomoč. Ne le, da vam lahko zunanji pisec ali agencija pomaga pri pisanju, skupaj lahko prepoznate nove priložnosti, ki uresničujejo vašo strategijo vsebin.

Premalo ljudi in znanja za ustvarjanje kakovostne vsebine

V tem zapisu sem veliko besed namenil pisanju, vendar ustvarjanje visokokakovostne vsebine vključuje več kot le pisanje. Zahteva namreč celo vrsto veščin, vključno z načrtovanjem strategije in vsebin, pripovedovanjem zgodb, urejanjem in prilagoditvami različnim občinstvom ter optimizacijo za iskalnike.

Če vaša ekipa za trženje nima dovolj sredstev ali strokovnega znanja za dosledno ustvarjanje vsebin, ki bi izpolnjevale te standarde, lahko svoje specializirane spretnosti prispeva pisec vsebin ali agencija. Pripravijo lahko privlačno, dobro raziskano in optimizirano vsebino za podporo vaši blagovni znamki.

Kako vam lahko pomagamo?

Vsebine v najrazličnejših oblikah bodo v prihodnjih letih postale samo še bolj pomembne in njihova priprava zahteva svoj čas. Če se srečujete z zgoraj naštetimi vsebinami ali pa enostavno želite začeti z vsebinsko strategijo, se obrnite na nas.

Zvezda 11 je ekipa izkušenih piscev in ustvarjalcev vsebin, ki vam lahko pomaga pri:

  • Razvoju strategije vsebin

  • Ustvarjanju privlačnih in informativnih besedil

  • Optimizaciji vsebin za iskalnike

  • Uredniškem delu

Previous
Previous

Vsebinski marketing je tudi za kadrovske oddelke

Next
Next

Nekaj krutih resnic o blogih