Slovnična napaka vas bo stala posla

fotografija številčne oznake na čolnu

Če delate v trženju ali prodaji, s svojimi strankami zagotovo komunicirate prek e-pošte. Toda pri pošiljanju bodite previdni, saj lahko že z nekaj napakami škodujete svojim ciljem. Na primer, slovnične napake v e-pošti zmotijo kar 80 odstotkov ljudi. Za več kot 70 odstotkov prejemnikov je več kot ena napaka popolnoma nesprejemljiva. Pri tem so ženske bolj pozorne in jih odkrijejo za 10 odstotkov več

Raziskave pa so razkrile še eno zanimivo dejstvo: 70 odstotkov ljudi meni, da se je treba v e-pošti izogibati pretirani uporabi ločil. To seveda pomeni bolj enostavne stavke s čim manj naštevanja.

Še nekoliko manj slovnično obarvan poudarek: uporabniki e-pošte v prejetih sporočilih ne marajo preveč različnih pisav, motijo pa jih tudi njihove različne velikosti. Pri izbiri pisav torej priporočamo nekoliko bolj konzervativen pristop. 

Previous
Previous

Seznami bodo prepričali bralce

Next
Next

Kratkobesednost v trženju pomaga