Kratkobesednost v trženju pomaga

Pri pisanju se radi zatečemo h gostobesednosti. Zdi se nam, da pol strani preprosto ni dovolj, da povemo vse, kar smo si zadali. Toda vsaj na enem področju je kratkost lepa čednost - pri zadevah e-poštnih sporočil. Raziskave kažejo, da se stopnja odprtih sporočil poveča s 17 odstotkov na 24 odstotkov, če je zadeva sporočila krajša od 35 znakov. Kratka zadeva je pomembna tudi zato, ker se bolje prikaže na mobilnih telefonih, kjer ljudje odpirajo čedalje več sporočil.

Tudi dolžina sporočil je pomembna. Kar 60 odstotkov uporabnikov meni, da so krajša sporočila bolj sprejemljiva. Dolgoveznost najbolj jezi starejše, mlajši uporabniki pa so na dolžino nekoliko manj občutljivi.

Kot je zapisal že francoski filozof Blaise Pascal: "To pismo je daljše samo zato, ker nisem imel časa, da bi ga skrajšal."

Previous
Previous

Slovnična napaka vas bo stala posla

Next
Next

Zapis številk v angleščini in slovenščini